2006-09-13

Stadsvandring


Stenöken i storstaden?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vackert! Där ska jag ju vara!

Moni sa...

Vilken härlig bild!
Det ser exotiskt ut på nåt konstigt sätt.
Och lite hemligt. :)

Humlan sa...

Jo, jag kom in där igår och kände mig lite som jag hade hamnat i en hemlig värld...
Det var väldigt fridfullt!

Tankevågor sa...

Oaser i staden finns bara man hittar dem eller hur? Men var hittade du den här?

Morgondimma sa...

I Skaraborg säger vi Turista hemma ve. Alltså se sig om i närområdet. Tänk vad fina platser man missar annars.

Humlan sa...

Londongirl, det är en liten gränd på Kungsholmen, faktiskt innanför tullarna!

Morgondimma, jag försöker vara turist här ibland, det är både roligt och lärorikt!

Bloggblad sa...

När man talar om Storstadsdjungeln menar man nog inte detta?

Humlan sa...

Näe, men man kan väl få vrida lite på orden och betydelsen! ;-D