2006-09-09

Är det bara mig...

Blogger bråkar med?
Jag tittar på
nyligen och ser att en blogg har uppdaterat...
Jag klickar på länken och får upp bloggen som den såg ut senast jag tittade på den
Sedan får jag uppdatera fönstret (minst) en gång, ser jag det/dom nya inlägget/inläggen

Detta är inte nytt för idag, utan så har det varit en längre tid.
Vissa dagar är det bara enstaka bloggar som är så, andra dagar verkar det vara lika hos alla!
...nä, jag har inte tänkt på om det är hos alla leverantörer eller bara hos Blogger, de flesta har ju Blogger.

Nu drar jag mig tillbaka och surar i ett hörn...

Men jag har iallafall slutat nysa hela tiden, så förkylningen går nog över denna gång också!

8 kommentarer:

Tankevågor sa...

Har bara varit inne och läst här och där i kväll men det har funkat. Annars tycker jag det är ganska vanligt att Blogger trilskas när jag ska kommentera. Man ska lirka, killa lite och be snällt ibland, då går det!

Vad skönt att din förkylning ger upp! :)

Humlan sa...

Skönt att det inte bara är jag som är mobbad av Blogger.
Men jag är lite sur på förkylningen, jag vill gå och titta på Hoyor (och annat) på Bergianska i morgon, men jag orkar nog inte! :(

Monica med yffen sa...

Kommentarsrutorna i Blogger har tagit evigheter på sig att öppna. Ibland har det helt enkelt blivit så att man inte har kunnat kommentera överhuvudtaget.

Humlan sa...

Mmy, jag känner igen det också!
Vi får väl hoppas på att dom får lite ordning på det snart.

Anonym sa...

Jo, det blir så stup i ett för mig också. Vet inte om det är Firefox som gör att det blir så (vet från Krimskrams att du har räven ;o). Jag får många gånger också uppdatera sidan för att få upp det nyaste. Men nu har jag vant mig vid det, så numera gör jag det utan att tänka på det. Tänk om det skulle vara så med bilar, då skulle det minsann fixas på en gång... *lol*

Humlan sa...

Tess, inte nog med att jag har räven, jag har en gammal räv också... kanske skulle uppdatera mig lite!
...kanske ...en annan dag... :D

Anonym sa...

Jag har version 1.5.0.6 =)
Det är väl den nyaste just nu antar jag, men jag vet inte.

Här får du länken som gör att det går lite snabbare i ditt planerande ;o) :
Nyaste versionen

Humlan sa...

Tack Tess, jag skaaa... (men inte ikväll) ;-D