2006-09-29

Så det blev och så blev det...

Jag vet inte varför det blev smått oläsligt i inlägget här nedanför. Det står att denna blomma är en Million Hearts. Jag har försökt ändra det till större text, men det lyckas inte!
Jag tycker att de små blommorna (2mm i diameter) är så söta, som små stjärnor.
Lite tröst när man ska oroa sig för ohyra (i det andra rummet) som kan ta död på en massa blommor. Fast jag har ju så mycket, att det kanske vore bra... eller?

Dagen blev bättre än vad början indikerade, jag hittade min energi, fick en skön promenad i solskenet och hett kaffe efteråt!

Jag har också återgått till den analoga kameratekniken i dag.
Testade en systemkamera och några objektiv. Det var ovant att ladda film och byta objektiv, men roligt! Det är en speciell känsla att använda systemkamera, som jag kan sakna med min digitalkamera även om den kan mycket.

Inga kommentarer: