2005-10-29

Problem

Vilken (dator)dag det var i går!
Jag hade problem att komma ut på nätet,
ibland fungerade det, ibland inte.
Jag hade problem med min router.
Internetleverantören tror att den är roten(!) till alla problem.
Och när jag ska kolla inställningarna på den så fungerar inte inloggningen.
Jag kopplade ur den och då kom jag ut på nätet och kunde började surfa...
Skrev ett långt inlägg här, då fungerade inte detta (domumentet var tomt) och allt hängde sig.

Om jag inte lyckas fixa routern, så får jag ringa tillverkarens support när dom öppnar på måndag.
När jag insåg, igår, att jag behövde hjälp från supporten, så hade den stängt för 15 minuter sedan!
Just nu är routern inkopplad och fungerar, men hur länge?
Får väl se om jag lyckas hålla kontakten...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lider med dej...*verkligen*
Det ska banne mej funka!!

Humlan sa...

Tack! Det är irriterande när det inte fungerar! Dessutom går det ju många timmar till att försöka fixa till eländet...

Batbut sa...

Håller tummarna! Routranra är känsliga små saker, gäller att behandla dem väl annars kinkar de

Humlan sa...

Tack för tumhållandet, jag behöver det! Förstår inte vad jag har gjort den lilla lådan, det är inte första gången... :(