2005-09-15

Aldrig som man tänkt...

Jag plockade ut kassar, lådor, stege mm ur mitt nya förråd,
för att fastighetsskötaren skulle komma och kolla väggen...
Inte kom han.

Jag plockade fram mina pappershögar, för att sortera och slänga...
Inte har jag sorterat något.

Jag plockade fram dammsugaren...
Inte har jag mindre dammråttor för det.

Jag ställde krukväxterna på govet...
Inte har jag hämtat några pedistaler från vinden.

Jag har suttit vid datorn och läst om html och besöksräknare
och vid köksbordet och pratat om datorbestyckningar, raid och spegling av diskar
Nu funderar jag på hur jag ska få ordning på listan med "Tidigare" här på bloggen.
Jag vill ju bara ha rubriken där, inte flera rader.
Kan någon hjälpa mig?

2 kommentarer:

Batbut sa...

sorry, jag lyckades fixa det men kommer inte ihåg hur. Men när jag fick knas så bytte jag bakgrund, och då var det många saker som fixade till sig av sig självt på ngt mysko sätt

Humlan sa...

Jag letar och läser html, så att jag blir vindögd, men det är KUL också...