2006-05-24

Hur ska detta gå?

9 kommentarer:

Cornelia sa...

vacker bild, men vad är det?

Humlan sa...

Jag tänkte hålla lite på det...
du får se hur det går...
hoppas jag!

Tankevågor sa...

Ja det kan man ju verkligen undra?? Vad blir det av detta??? Klurigt.

Vet du Humlan att jag är i Dalarna och packar kartonger. Har hittat en nystvinda. Vill du ha den? :)
Jag behöver den inte .....trasslar bara in mig om jag försöker mig på att använda något som har med garn att göra. ;)

Anonym sa...

Opium?!??

The Female Dinousaur sa...

Oj, undrar vad det där kan vara? Ser onekligen lite mystifikt ut... Ohyra? Eller någon konstig knopp?

Humlan sa...

Londongirl; JA! Jag har fortfarande inte hittat någon, så ska inte ni ha den så köper jag den gärna!

Tankevågor sa...

Jag skickar en bild på den på din mail i kväll när jag kommer hem igen från Dalarna. Så att du verkligen ser att det är en som du vill ha menar jag. Du får den gärna. :)

Humlan sa...

TACK!!!

Gagga sa...

Att det är en närild på en kaktus ser jag, men vad som fastnat i dess hullingar det kan jag inte räkna ut. Konstig insekt. Ser ett litet huvud.