2007-10-28

Jag böjer mig för önskemålet



Jag har blivit utmanad.

Morgondimma har bett mej lista 7 sanningar om mej själv.
Såhär är det tänkt att gå till:

1. Länka till den som utmanat dig

2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg

4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat

Nåja, efter att ha knorrat lite och funderat en stund så..
1. Jag är morgontrött men älskar att stiga upp tidigt
2. Jag blir uttorkad om jag inte får bo nära vatten.
3. Jag har äntligen lärt mig att tycka om oliver.
4. Jag älskar ordning och reda, men mitt hem är väldigt stökigt.
5. Jag dricker svagare och svagare te, men starkare och starkare kaffe.
6. Jag har insett att jag inte kan ha hur många blommor som helst och håller på att minska antalet krukväxter.
7. Jag saknar ljudet av vinden som susar i träden (jag bor mitt i stan).

Jag uppmanar alla som har lust, att skriva en lista. Jag har sett att många redan har gjort det, så jag tror att den har gått runt hos de flesta som kan känna sig manade.

Själv ska jag sätta mig och sticka ett varv eller två innan jag går och lägger mig. Vem vet, nu när det är vintertid så kanske jag kan komma i säng i vettig tid också! (Där kom en åttonde sanning..)

1 kommentar:

Anonym sa...

Trevliga sanningar.