2005-11-15

Bildligt

Åh, jag vill ha en digitalkamera!
Efter en dags stormande, regnande och lite snöblaskande (mest när jag var ute) så har det blivit en liten glipa mellan det mörkt grå-blåa molnlocket och horisonten. Där tittar just nu solen fram, lyser in i mitt rum med ett varmt härligt ljus. Jag har t o m släkt lampan, så att jag kan njuta av det varma ljuset (endast förstört av datorskärmens kalla ljus...), det är vackert, dramatiskt och mycket stämningfullt.
Hade jag en digitalkamera skulle ni få se härligheten, men nu har jag ingen, så ni får använda er fantasi, eller titta ut genom fönstret (om ni har samma fina moln-locks-himmel som jag...).

Nu glöder undersidan av molnen... vackert, vackert...

2 kommentarer:

linda sa...

Hehe jo, bilden är ganska rörig. Försökte göra en svår, men ska göra en värre nån dag när jag orkat ta lite nya bilder. :)

Humlan sa...

Får väl hålla ögonen öppna! Det är kul med lite pyssel ibland...