2007-06-26

Stök

Typiskt!
Jag kan inte skicka mail (men tar emot).
Varför krånglar det när man behöver det??
Andra verkar ha stopp både för in- och utgående post
Jag som vill ha kontakt!

Jag köpte en Hoya med små rosa blommor.
Nu har den blommat första gången (efter några års tillväxt)
och blommorna är gul-vita!

Jag har ju fixat min dator och måste nu installera programmet till min kamera igen, så att jag enkelt kan överföra bilder till datorn, nu hittar jag inte program CDn..
Varför har jag en sådan röra?

Äh, nu sätter jag mig och stickar en stund.
(Sova? Har ingen lust..)


11 kommentarer:

Bloggblad sa...

Så skönt att höra:
varför har jag denna röra...

Humlan sa...

Bloggblad; Det kan vara praktiskt med ordning när man ska ha tag på något. Men ordningsmänniska kommer jag aldrig att bli! Skönt att vi är fler.

Tankevågor sa...

Jag blir bara så GALEN på Bredbandsbolaget! Och dessutom funkar inte mina mail via Home heller....har aldrig hänt förut att båda de pajar ihop samtidigt..

Det jag nu undrar är om du fick mailet från mig som jag försökte skicka via webmail "sjuk kisse" ?????

Humlan sa...

Och min mail funkar fortfarande inte när jag ska skicka! Men jag har inga problem med mottagningen och har fått ditt mail om sjuk kisse.

Morgondimma sa...

Min mail funkar in och ut. Som tur är, för jag fick ett mycket spännande mail...

Unknown sa...

Datorer :(
Kramar

Humlan sa...

Dimma, Nu blev jag nyfiken! :D

Rosvik, Jo.. *suck* ..Och någonstans gnager en misstanke om att jag nog får fixa detta själv.

Anonym sa...

Hihi, jag älskar röror just nu men då måste det vara pesto! *s*

Humlan sa...

Haha! Anne-Maj, jag gillar också en sådan röra!

Anonym sa...

Ååå välkommen till min hata-dator-teknik-klubb :)

Vonkis sa...

Hoppas det ordnar sig med e-posteländet för dig.

Och vad spännande att blomman bytt färg mellan inköp och blomning. Tänk om de även bytte färg mellan blomningarna :-)*