2007-06-25

Nattskift

Det där med datorer är inte lätt..
i alla fall inte för mig..
i dag (natt).

Detta skrives från min lilla (och långsamma) laptop, min vanliga surfdator håller på att uppdaterar. Den har blivit ominstallerad i dag och jag, som inte brukar göra sådant, har gjort alla fel...
Jag har varit för långsam
jag har varit för snabb
jag har tvekat och velat
jag har ringt och frågat,
för jag har glömt.

Just nu håller jag på att köra uppdateringar.
Alla funkar inte och förut hände det sig..
Men nu har jag ljud på datorn igen,
och jag hoppas att jag lyckas lägga tillbaka kopiorna på filer och mina bilder.
Sedan ska väl allt fungera...
Hoppas jag!
Men jag ska nog sova när uppdateringarna är klara, annars vet man aldrig var mina bilder hamnar..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Datorer!!!
I say no more...
Kram och jag håller tummarna

Humlan sa...

Tack! Stödet behövdes och hjälpte!
Kram