2006-06-29

Kan vara klokt!

4 kommentarer:

PGW sa...

Orutinerad cab-ägare dessutom, har inte lärt sig att man tar upp taket när man parkerar. Men efter några fågelskitar så lär sig säkert han också ... ;-)

Tankevågor sa...

Fniss, vilken rolig bild!
Min första riktiga pojkvän hade en sån.
"Något" äldre årsmodell alltså. I den blev jag av med....
Hm... Bökigt men trevligt :D

Tankevågor sa...

Alltså jag blev av med min nyköpta sommarhatt (halmhatt) som jag var så stolt över. Vi fick vända och hämta den på vägen. Tyckte han kunde ha varnat mig att man inte kan ha sånt på sig när man åker cab! Men trevliga bilturer var det.
;)

Humlan sa...

PGW & Source, det tänkte jag också på, förutom den uppenbara stöldrisken av kvarlämnade saker.

L-girl, man kan alltså bli av med både det ena och det andra i sådana bilar... ;D
...halmhatt, har inte det kommit tillbaka (eller är det bara i cowboymodell?)