2014-02-11

Fokus


Det gäller att hålla fokus, se det centrala och försöka strunta i det allt runt omkring. 

Jag försöker skapa lite ordning, göra sådant jag måste, medan jag funderar lite på vad jag ska göra med bloggen. Tycker inte att jag har så mycket att skriva om, men jag får se vad som händer.




För plötsligt får jag syn på en blomma som bara vill bli fotograferad. Jag plockar fram kameran och kommer ihåg hur roligt det är att faktiskt leka med kameran, komma nära och se saker på ett annat sätt... att få ett nytt fokus.
Jag återkommer!
 

3 kommentarer:

Tankevågor sa...

Fantastiska bilder Humlan! Blir så glad över att du delar med dig av dem. Idag gick jag omkring i ett regngrått Stockholm och hade kameran med men inget paraply.....det hade regnat in rejält i kameran om jag hade försökt fotografera. ;-)

Kram från Lisbeth

Annika sa...

Nämen vad trevligt att du bloggar!!!
Blev så förvånad då jag hittade ett inlägg här. KUL!!
Så vackra Bilder också!
Kramar!!

Humlan sa...

Listbeth; Tack! Jag börjat tycka att det är kul med en kamera igen, men det är ju lite att släpa på och man vill ju inte ta upp den utomhus i vilket väder som helst! Annars låter det skönt med promenader i stan och varför inte då med kameran redo... kanske ska bli vårens melodi?
Kramar

Annika; Ibland får jag ett ryck och kanske, kanske kan jag hitta lust och ork igen! Roligt att du gillar bilderna, som vanligt är det makrobilder och blommor som får lusten att vakna hos mig!
Kramar