2013-01-02

Missade!


Jag firade julen uppe i norr. Vi hade ett härligt julväder, det enda man kanske kunde sakna var solen. Men tror ni att jag lyckades fotografera något av detta fina vinterlandskap? Nä då! Det enda jag har är några bilder tagna genom fönstret. Det snöade dessutom lite så bilderna har inbyggt sudd.


När jag kom hem till Stockholm igen så fick jag hasa fram på blankis samtidigt som snö föll från taken (missade mig med ca 1 dm när jag skulle in genom porten) och nu är det inte mycket kvar av den fina vintern.
...men den kommer väl tillbaka.

2 kommentarer:

Tankevågor sa...

Ja det får vi verkligen hoppas....att den kommer tillbaka alltså. Det här grå-slasket är inte roligt.

Här har jag plockat undan julen....men vi har kvar julgranen över helgen....det kommer bli massor av jobb att klä av den. I år blev det en 4 meter hög kungsgran och jag tror nog att det är vårt rekord. ;-)

Kram

Humlan sa...

Dagens halvdager var inte mycket till dagsljus, men det sköna med gråvädret är att man slipper vara rädd att halka.
Det skulle vara roligt att se en bild på er enorma gran, gärna med något/någon bredvid så att man fattar hur stor den är! Kanske kan ta en fotostund innan du river den? Själv plockade jag ju fram "riktiga" kameran och fotade garn i dag (inlägget ovan), och det var riktigt roligt att försöka fotografera igen!

Kram