2008-10-31

Helg

Trevlig helg till er alla.

6 kommentarer:

Unknown sa...

Vad spännande med nya glasögon. Har alltid velat ha glasögon då jag tycker att man ser så intelligent ut!!! Sedan är det en cool assessoar oxå.

Trevlig helg till dig med. Sköt om dig.
Kramisar

Humlan sa...

Rosvik; Visst är det kul med glasögon, tyvärr dyrt också...

Tankevågor sa...

Humlan du måste läsa/köpa Svenska dagbladet idag för de skriver om Hoyor!! :-))

Sitter här och läser K-häxans förra kommentar om hur det gick när hon skulle köpa glasögon....skrattar så att tårarna rinner...."kubistisk Picassomålning" :-))

(Sorry Aina men det var för roligt!!!)

Hoppas du blir nöjdare med dina brillor kära Humla!

Annika sa...

Detsamma, Humlan!!
Och idag är det Halloween!!
Ha det så bra!
Kram!!

Humlan sa...

L-girl; Nu har jag läst och det är ju precis det jag har sagt; Dom är lättskötta och klättrar på allt! ;-)
Jag hoppas också att brillorna blir bra!!

Annika; Jag har ju just varit inne och tittat på dina fina pumpor, jag blir riktigt sugen på att fira när jag ser hur du har pyntat huset!
Kram

Lilla B sa...

Trevlig helg!