2007-03-08

Utmanad och utmattad

Jag har blivit utmanad;

Regler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv
Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Jag har gjort detta förut och kommer säkert på tio saker nästa vecka, men just nu är det tomt uppe i knoppen. Jag har försökt att skriva en lista och även när jag visste vad jag skulle skriva så visste jag inte hur jag skulle beskriva det. Och inte fick jag ihop sex saker.
Så jag passar!
Jag är ledsen Biggis, Batbut och Monica, men huvudknoppen funkar inte så bra just nu.

Inga kommentarer: