2006-12-31

Nyår

Nyårsafton brukar ju vara den dag när vi glittrar och glimmar
Här glittrar och glimmar min lilla gula julkaktus som slog ut i går
Tittar man nära så önskar man att man kunde skapa ett tyg av blomblad
Hela blomman ser ut så här
Här är den gul, men sedan beror det på din bildskärm och dina inställningar vilken färg den har hos dig.

Nu ska jag avsluta detta år och lägga det till handlingarna.
Öppna ett nytt år och hoppas att det på många sätt blir bättre,
på några sätt blir lika bra och så gärna med lite oväntade inslag.

Jag önskar er alla ett riktigt...

Gott Nytt År!!!

9 kommentarer:

Cornelia sa...

Gott Nytt År önskar jag dej!

Lyckliga Grodan sa...

gott nytt år humlis..
jag hoppas vi träffas nästa år oxå..
:)

Humlan sa...

Tack Bäge två! Jag hoppas verkligen att jag får träffa er snart igen!

MB sa...

Ett Riktigt Gott Nytt År :-)

Tankevågor sa...

Det där blombladet skulle kunna bli en riktigt vacker och glittrig klänning om det gick att göra tyg av.

Gott nytt år Humlan! Have a safe flight!
Kram

Krimskrams sa...

Åååh så vacker den är! Har aldrig sett en gul julkaktus förut!

Humlan sa...

Maleandro - Detsamma! Till dig och hela familjen!

Londongirl - Visst skulle det vara vackert! Jag ska flaxa ordentligt! Dom säger att humlor inte kan flyga, tur att vi inte vet om det...

Krimskrams - Tack, jag gillar verkligen min gula kaktus, detta är ett skott av den som jag köpte för några år sedan, vis av erfarenhet så tar jag skott av blommorna, blir en dålig så överlever förhoppningsvis de andra.

Morgondimma sa...

Gott slut och godare nytt

Hannele på Hisingen sa...

Gott nytt år.