2006-10-10

Här

Här landar jag
Här laddar jag
Här tänker jag
Här andas jag
Här njuter jag

10 kommentarer:

Lyckliga Grodan sa...

det förstår jag..
det ser ut som en riktigt bra plats för sånt..
hoppas du har nära dit..

Humlan sa...

Nja, ganska... men för långt bort för dagligt besök, tyvärr.

Eleonor (Elle) sa...

Jag förstår att Du kan finna ro där , så vackert ! Kram, Elle

Cornelia sa...

Det gäller att hitta de små oaserna

Moni sa...

Det ser ut att vara ett ypperligt ställe för landning, laddning, och njutning!

Tankevågor sa...

Just nu skulle jag också vilja vara på en sån plats. Stökig dag på jobbet :(

Humlan sa...

Tack Elle!

Corneliga och Moni, det ÄR en oas för mig!

L-girl, blunda och se en lugn plats framför dig, då kanske du hittar lite vila efter dagen...

Batbut sa...

Det kan jag absolut förstå! Ett klart bra ställe, verkar kontemplativt och bra. Vackert

Monica med yffen sa...

Å, en plats att vila själen på...

Humlan sa...

Så roligt att se att ni förstår mig!
Dessutom njuter jag av att höra vinden i lövverket, det är ett ljud som jag saknar i stan...