2011-06-23

Testing testing...

Nämen titta! Jag lyckades få in en bild i dag! 
Jag har nämligen försökt de senaste dagarna, men har inte lyckats. 
Även om bilden inte är nytagen och tulpanerna har vissnat även i norr, så tycker jag att blomsterglädjen passar bra just nu.
Och utanför vräker regnet ner så en bild på en solgul rabatt är väl inte det sämsta att titta på...

Jag ska nu virka en stund innan jag bestämmer mig för vad som serveras till lunch i dag... trevligt med ett fullt kylskåp, så det finns lite att välja på.

4 kommentarer:

Annika sa...

Jasså, det dags för bloggerstrul igen, suck...
Ja, man vet aldrig vad man har att vänta från dem.
Regn så här före midsommar alltså. Hoppas att det klarnar upp tills imorrn.
Kram!!

Humlan sa...

Annika; Jag hoppas att bloggstrulet är över nu och att det fungerar framöver!
Här i Stockholm så har det slutat regna och prognosen framöver verkar vara vanligt sommarväder; Växlande molnighet med lokala skurar. Så det är väl lite lotteri...
Kram!

Klimakteriehäxan sa...

Det är ALDRIG fel med tulpaner!

Humlan sa...

K-häxan; Inte fel med tulpaner, bara fel tid!